2018. május 18., péntek

Old Glory




Én már elkezdtem a készülődést július 4-re. Egy új amerikai sorozaton dolgozom, melynek első darabja el is készült a napokban. Az új minta az Old Glory nevet viseli.
Egyszerűen imádom ezt a témát, az amerikai zászló színeit, az apró motívumokat, csillagokat és egyebeket, melyeket a mintákhoz terveztem.

A hímzésből párnát készítettem, a ModaFabrics / Old Glory Gatherings gyönyörű csíkos anyagát használtam kiegészítésképpen. Remekül harmonizál a Vintage Country Mocha vászonnal és a hímzéshez használt színekkel. Ez az anyag került a párna hátoldalára, és ebből készítettem a patchwork-szerű alátétet is. A pöttyös anyagból készült csillagmintát pelenkaöltéssel ( blanket stitch) varrtam a csíkos alapra.








A minta mérete: 139 x 74 öltés
A kész hímzés mérete: 20 cm x 10,5 cm
A párna 24,5 cm x 15 cm-es
Vászon: 36 count-os Zweigart Edinburgh
Fonalak: WDW/GAST


Szép hétvégét!
Eszter



3 megjegyzés: